Aan tafel
Deze oproep wordt vaak gehoord in Nederlandse huishoudens. Veel mensen kijken uit naar dat gezellige moment van de dag. ‘Aan tafel’ is daardoor voor velen een van die bijzondere geluksmomenten.
Deze oproep wordt vaak gehoord in Nederlandse huishoudens. Veel mensen kijken uit naar dat gezellige moment van de dag. ‘Aan tafel’ is daardoor voor velen een van die bijzondere geluksmomenten.
Aan tafel is de plaats in huis waar gezinnen elkaar treffen en hun verhalen van de dag met elkaar delen. ‘Aan tafel’ is zo ontzettend veel meer dan het dagelijkse eten voor ieders neus zetten. Dit magazine gaat over het ‘aan tafel’ gaan. De focus ligt daarbij niet zozeer op de uiteindelijke consument.
De aandacht gaat meer nog naar de relatie van Haarsma Foodimpuls met de leveranciers van al die lekkere producten. Met aan de andere kant onze klanten die deze producten in hun assortiment opnemen om op hun beurt de uiteindelijke consument dagelijks te verrassen. Want alleen samen maken we het dagelijkse geluksmoment ‘aan tafel’ keer op keer mogelijk.
Leveranciers van heinde en verre schuiven met hun mooiste producten bij Foodimpuls aan tafel. Wij keuren, proeven, onderhandelen en maken (als alle kwaliteitslichten op groen staan) afspraken om hun specialiteiten in ons assortiment op te nemen.
Omgekeerd verkennen we op grenzeloze wijze ‘de wereld’ om de lekkerste foodproducten te ontdekken. Geen plaats gaat ons daarbij te ver. We leven ons in, maken de cultuur eigen en leggen contacten die vaak tot hechte vriendschappen uitgroeien. Een goede basis om op onze menselijke manier van zakendoen tot een assortiment te komen waar we onze klanten mee kunnen verrassen.
Eenmaal ingekocht is het onze beurt om onze klanten over de producten te informeren. Wij nodigen ze uit of draaien de rollen om en presenteren wat we te bieden hebben bij hen aan tafel. Dan gaat het gesprek niet alleen over de producten, maar ook over de wijze hoe deze zo effectief mogelijk aan de man te brengen. We weten in dit geval hoe de consument op het aanbod reageert en zetten professionele marketingtechnieken in om de producten hun weg te laten vinden. Dat is een service, want ondernemers in food succesvoller maken is al sinds 1965 onze missie.
Onze verkoopadviseurs kunnen je alles vertellen over onze concepten. Bel gerust!